Bajs

Mogen rubrik jag skrev, (jag vet) men det är så jag känner.
Skolan är igång igen. Jag finner egentligen ingen motivation, men jag får kämpa på. Har fått ett skitschema, där det bland annant ingår att jag börja nio på måndag, och slutar fem. Jag trodde att jag skulle få det som alla andra när de börjar gymnasiet, lite chill schema, och inga tortyrdagar utan sovmorgon, men icke sa nicke, här är det långa dagar utan sovmorgon! Och jag kan vackert säga hej till påsar under ögonen på grund utav för lite sömn, och jag kan även säga hej! till min täckkrämn som vackert ska få kämpa med att täcka mina sömnbristspåsar under ögonen. Jipppie! Jag älskar mitt liv. Insåg idag att jag inte heller kan vara med på konfan på lördag eftersom jag har ulk- kurs del II. Men den kursen är väl bra, så den är värd att gå, dock lite tråkig... Men de ser bra ut på mitt CV sen! 
Ja, det här var intressant, väldigt innehållsrik information. 
Nej, nu säger jag tjoflöjt och tar på mig skridskorna och pannlampa och tar en tur på isen! 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0