Utmaning

Helt plötsligt blir bloggen uppdaterad två gånger på två dagar..sjukt japp jag vet. Det är den anonyma här igen OCH inte nog med det, utmaning på gång. Alla vet vilken låt tracy chapman har gjort, om inte så heter den Fast Car och har nu bestämt mig för att klara av den på gitarr och kunna spela den för Emma nästa gång vi ses. Inte det enklaste för en nybörjare som mig men det är roligt!
Trevlig kväll igår bortsett från att alla bidrag som gick vidare i melodifestivalen var helt värdelösa och det håller nog ni med om, speciellt Mirakel. Jag menar kom igen???? Sverige va händer med er?
jaja, nog om det. Tjatar på Emma att hon ska blogga lite mera och att det ska vara om saker inte bara från vardagen, även kanske lite poesi, låttexter kanske något annat. Varför kan inte dom som kollar detta skriva i kommentarsfältet om någon Idé ni tycker låter bra. Och jag lovar att om inte hon gör det så uppdaterar jag det.
Nu är det snart matdags igen och vi lämnar detta inlägg såhär. Som förra gången vet jag inte riktigt varför jag skriver ett inlägg, är nog bara sugen på det...Ha det bäst och ta hand om er!
länk till Tracy Chapman - Fast Car

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0