Melodifestivalen

Hej!

Idag är det någon helt annan människa som sitter bakom spakarna på denna blogg. Namn blir privat pga emmas krav. Det har gått så långt idag att jag gått med på att kolla på melodifestivalen vilket jag aldrig gör annars. Tycker det är en helt värdelös tävling som bara visar den mest dåliga sidan utav musik Sverige.
Men men det är som det är och jag har egentligen inte så mycket att säga, blir tråkigt om man bara ska klaga också. Så jag ska säga något bra, hade en jätte trevlig promenad med emma över isen idag och genom skogen.
Sen ska det bakas pizza strax och äta godis!
Tack för mig och detta blir nog inte mitt sista inlägg här heller, pga tidsbrist orkar jag själv inte ha en blogg så använder hellre emmas haha!
sköt om er och ha det bäst tills nästa gång vi hörs!
//C

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0