Lyckligast i världen!

Är det tillåtet att vara så här lycklig? Jag är inte säker på om det är det, men lycklig är jag i varje fall. Har smått träningsverk i mina läppar, och jag älskar livet. Mina naglar är rosa, och jag sitter vid köksbordet med håret som ett skatbo, och mina glasögon halvt hängandes på näsan. Det är lördag förmiddag, jag är ensam i huset. Vill att Paulina ska komma hit. Blir lycklig när jag ser att jag har fått ett fint godmorgon sms från en viss person. Han gjorde min dag fantastiskt bra igår, jag saknar honom redan. Och det är till största del hans fel att jag har träningsverk i mina läppar, och bara lite mitt fel. Han är ju för bra på att kyssas. Trevligt nu har jag fått babbla ur mig det. Måste bara säga att just nu älskar jag att vara jag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh så gulligt! Så glad för din skull vännen <3

2012-02-10 @ 18:14:56
URL: http://linaelisabethhh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0