Kommer ihåg?



Paulina! Vi måste fota snart, och kommer du ihåg när vi fotade bilden här ovanför? Var de då vi fotade med Hampus? Kollade igenom mitt fotoarkiv här på boggen och hittade den här bilden, och bara känner att jag vill ha en ny bild till min header, och du måste vara fotografen! Saknar dig jättejättemycket, även fast vi sågs i fredags. Men hojta till när du sett de här, så kan vi kanske fota medans det fortafarnde är snö ute? Eller så kan vi fota jättefina vårbilder, med fina klänningar? Jag vill i varje fall hinna färga håret rött innan, så de blir toppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag minns:D kommer dock inte ihåg om det var den gången...men kalasigt var det! Gissa vem som saknar dig också? Är fortfarande superspeedad efter vårt galna digg i kyrkan!!;) har du sett mitt mess? Jag samlar inspiration redan nu för wihoo, fotning! Lång och fin kommentar, pusspuss!

2012-02-19 @ 18:17:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0