Dagens smaltips!

Stort kalas när vi firade Alva. Har lite smått ångest för jag har käkat tårta, känner mig lite tjock, och känner att jag måste ta och träna. Men, istället för att masa mig iväg på en promenad sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik. Alva har blivit ivägskjutsad till simskolan  och jag ska snart få tryckan ner mig i min fina baddräckt med fiskar på och hoppa ner i vattnet och träna mina simskolebarn.

Sankar redan min fina som jag har varit med hela dagen igår, men jag vet inte om jag ska ta och bli lite sur på honom eftersom han klankade ner på min bloggning i hans förra inlägg. Men jag tror inte att jag kommer lyckas med att bli sur, även om jag vill. Men över till att snacka om dagens rubrik - smaltips!
Ja, här kommer en bild på dagens smaltips!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0