So real, so close, Love

I won't let you go.

Jag är så otroligt kär. Kär i en så underbar person. Bara jag blundar ser jag honom framför mig. Hans armar, hans röst. Hans ögon, hans händer brännande på min kropp. Hans sätt att se på mig, och hans kyssar. Han fyller mitt liv med kärlek, underbar kärlek som jag knappt kan förstå att jag förtjänar. Han är världens bästa pojkvän. Skämmer bort mig med kärlek, får mig känna som om att jag svävar på moln. Han säger att jag är vacker, han säger att han älskar mig. Jag älskar hans sätt att se på mig, hur han flyttar mitt trassliga hår, hur han tar på min kropp. Varje gång hans läppar möter mina brinner det i hela mig, jag vill bara vara nära. Jag är galen i honom. Mitt hjärta brinner, jag brinner.

 

Jag känner mig så trygg när jag är med honom. Jag har aldrig känt så här, aldrig någonsin. Jag vill att det ska vara förevigt. Varje minut, varje sekund jag inte är med honom saknar jag honom så att det gör ont. Jag trodde inte att jag kunde älska en människa så mycket att det gör ont, men jag vet det nu, jag kan, jag gör det just nu.

 

Jag lever i en saga, och jag tänker stanna här. Love you forever.


Kommentarer
Postat av: <3

Forever <3

2012-08-13 @ 21:56:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0