Genom en allé, långt bort utan att veta vart vägen leder någon stans

Idag är det torsdag. Påsklovet närmar sig sitt slut, och jag tycker det är ganska tråkigt. Men idag ska jag till stallet, och snacka massor med Lina. Jag måste verkligen fråga ut henne om allt, hun har ju skaffat ny boyfriend utan att berätta någonting för mig. Jag saknar henne massor, så nu ska det snackas!
Ska ta å pysa hem till mamma, känner att jag behöver lite privet time. För här kan ma aldrig få vara ifred och tänka, utan det är alltid massor av människor överallt, och alla vill mig någonting. Jag måste verkligen få tänka, för i min hjärna är det kaos just nu, och jag måste få ordning på alla tankar.
Just nu skulle jag bara vilja ta med mig alla underbara och bra personer som jag tycker om och gå in på en ny väg, gå genom en allé utan att veta vart vägen leder. Hoppas på att jag hittar något nytt och spännande, att jag kanske hittar en sagovärld, där man kan skriva sin histora själv.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0