I solen på en parkbänk

Ja, då sitter jag här på en parkbänk. Jag är barnvakt till Alva och Amanda och eftersom dom ville gå till lekparken så snäll som jag är så sa jag Ja! Så nu sitter jag här, ser ut som en mupp och kollar med ett öga på när dom leker affär och jag får provsmaka alla olika sorts sandtacos, geggatacos, och knapriga kex i form av löv. Jag har snott pappas stora blå stickade tröja och lyssnar på Justin Bieber, känner mig lite smått knäpp. Önskar att jag var någon annan stans och hoppas på att min natt ska bli underbar <3 Jag saknar min älskling, och jag vill bara ligga bredvid honom och känna hans armar runt min kropp. Eh, till baka till verkligheten, och snadtacosarna.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0