Ibumetin

Sjukanmälde mig idag. Jag vaknade med sprängande huvudvärk, och illamående. Kravlade mig upp ur sängen, och allt snurrade. Tog mig upp, och lyckades pressa ner en risifrutti till frikost, sen mådde jag mer illa. Så, jag startade datorn och började arbeta med min historia uppgift. Har nu suttit och skrivit om korstågen, raderat, och skrivit nytt. Raderat, och skrivit nytt... Just nu känns det som om att jag står och trampar på samma ställe. Men jag vet inte. Är vid slutet i varje fall. Eller ja, på mitten av min diskusions del. Men jag gjorde ett avbrott när min huvudvärk gått över, efter 2 ibumetin, och fotade lite nere på bryggan, och gjorde en ny design. Lite roligare, men nu måste jag skriva klart, och sedan sätta tänderna i ett helt halvt kapitel matte.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0