Lista?

Namn: Emma Gommel
Ålder: 16
Antal pojkvänner: noll och inga för tillfället, alltså singel.
Lycklig och glad?: Ja!!
Kär: Kanske det.
Hatar: flugor.
Tycker mindre om: flagnande nagellack
Favoritfärg: Rosa
Telefon: iphone 4
Är just nu: glad, trött och lycklig.
Måste göra: plugga!
Vill göra: fota, spela gitarr och sjunga.
Jobbar: På simmskolan
Favoritmat: lasagne
Saknar: en pojkvän?
Varför skriver jag det här?: vet faktiskt inte.
Vad är det för dag imorgon?: Måndag
Vad tänker jag nu?: Puss&nattinatti


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men Emma, du bloggar jU!! Det visste jag inte, vilken rolig överraskning måste jag säga! :D

Måste verkligen berömma din header också, sjukt fin!

2011-10-03 @ 17:02:09
URL: http://maandanle.blogg.se/
Postat av: Emma

2011-10-03 @ 22:31:15
Postat av: Anonym

Tack :) <3

2011-10-03 @ 22:31:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0