Konfirmation

Var på konfirmation idag, eller ja, jag är ju assistent, men de är verkligen så otroligt roligt att vara där. Vi gjorde tacos med konfirmanderna, och Isak, Joakim och Filip höll på att kittla ihjäl mig. Jag är så kittlig, och de är inte roligt när någon använder det emot mig. Eller jag skrattar ju, jag skrattar så mycket att jag tror att jag ska få andnöd. Men jag måste erkänna att ibland kan killarna faktisk vara snälla, och låtabli att kittla mig. Och så finns Elias och Viktor som ibland kan komma och rädda mig, om dom inte också börjar kittla mig. 

För övrig så träffade jag underbara Paulina idag när hon var och länmade av sin bror vid konfirmationen. Hon är en extrem saknad person.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0