365 dagar på ett år

 
Det finns 365 dagar om året för att göra läxor på. Om man tar bort alla söndagar, är det 313 dagar kvar, också finns det ca. de 50 dagar när vädret är för varmt för att göra läxor, då är det 263 dagar, och såklart vi sover minst 8 timmar varje dag, vilket motsvarar 122 dagar per år. Sedan finns det 141 dagar kvar. Och varje dag använder vi minst en timme på oss själva, då är det 15 dagar på ett år, dvs att det finns 126 dagar tillbaka. Vi ska också äta och dricka det tar ca 2 timmar per dag, vilket är 30 dagar totalt. Nu har vi
96 dagar kvar. Och att utvecklas, måste man gå ut och rör på sig 2 timmar per dag och 2 timmar att köpa nya kläder (vi växer ju), och det tar 92 dagar. Så vi har 4 dagar kvar. Och efter som vi är människor vi är nog sjuka minst 3 dagar per år. 1 dag kvar! :(

- OJ, just det, jag har ju födelsedag också. Jag har inte tid att gör läxor.

Jag kände för en lite dum uppdatering, för att jag har känt min så otroligt korkad hela dagen, men jag började undra vad gör jag med mitt liv eftersom jag på nästan all min fritid antingen har dejt med matteboken, fysikboken, svenska analysen, kemiboken, historia uppgiften eller något annat roligt skolarbete. Har jag missat något viktigt här i livet, eftersom jag pluggar så mycket? Eller? Eh, jag bryr mig inte, just nu låter jag bara dum i huvdet, men de gör mig inte så mycket.

Fråga mig inte vad jag har skrivit, för jag själv vet inte ens det. Innan jag skriver något mer sjukt, så säger jag puss&godnatt ♥



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0