En hals, som vill vara inbäddad i bubbelplast.

Onsdag fast det känns som om att det är måndag. Jag har vart sjuk i måndags, och tisdags. Idag har jag äntligen kunnat pratat, något sånär bra. Alltså halsen är på bättringsvägen. Bara aningen hes. Så, ja. Jag saknar min älskling. Men gillar inte riktigt det han ritade på min rygg idag. Får fösöka att skrubba bort det när jag ska duscha. Hoppas att det försvinner. Det känns inte så frästande att gå med dessa bilder på min rygg imorgon. Så antingen blir det ful polotröja, eller så blir det väl, ja, inget urringat.

Jag är så trött så jag tror jag dör, men måste vänta på att en dusch blir ledig, så att jag kan duscha. Och sen ska jag ta och sova i min egen sjukt sköna säng. Jag kommer somna bara jag lägger ner huvudet på kudden.

Så puss&nattinatti, Åååå, ajustja, ska ringa älsklingen och säga godnatt♥





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0