Skulle jag vara smartare om jag var brunett?

Jag funderar på att bli brunett, det kanske inte skulle vara så dumt? Skulle jag våga färga mitt platinablonda hår, till kanske en chokladbrun färg? Skulle det se helt galet ut? Det skulle vara kul att göra något nytt, jag färgar ständigt mitt hår, så att det blir blont. Vad mer kan gå snett? Jag färgar håret hela tiden redan, så jag har redan förstört  mitt naturliga jag. För allvarligt, jag vill faktiskt inte gå omkring med typ grå-blont hår, jag skulle inte känna mig vacker i det. Eller så kanske jag ska nöja mig med att ta ett till hål i örat? På höger sida där jag bara har två hål... Fast då skulle jag bli tvungen att ta ett sjätte i mitt vänstra om det skulle stämma. Annars skulle det inte s bra ut. Men jag känner liksom såhär, när man väl börjat att ta hål, då vill man bara fortsätta! Jag har ett hål i naveln, och sammanlagt sju hål i öronen. Och nu vill jag ha ett, eller två hål till! Jag vet, jag är mysko, men det gör inget, för det är ganske skönt att vara knäpp ibland.

Men,  en till näpp grej, jag blir ofta kallad blond (dum) för att jag är blond. Men om jag var brunett, skulle jag klassas som smartare då?
Aja,

Puss och älskar er!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är smart fast du är blond Emma... Du måste bara visa det

2011-06-23 @ 11:57:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0