This is where it ends

Hejsvesj! Orkar egentligen inte blogga, vill inte kolla facebook, men jag bemödar mig ett inlägg i varje fall. Nyss spelade jag gitarr, och hela förmidagen har jag varit uppe på friidrottsplanen, och tränat små friidrottsungar. Nu sitter jag och samlar kraft att sätta mig på cykeln och trampa upp till friidrottsplanen för två timmars träning. Är egentligen inte pepp, men insett att det kommer att vara min sista träning, det är den här och sen slutar jag.  Det känns lite sorjligt, men jag kommer inte hinna träna när skolan börjar, det är bara att inse. Det måste sluta någon gång, och eftersom jag inte tänker satasa, och inte ska gå fig, så kommer det aldrig gå ihop. Och eftersom jag inte tävlar, så ja, det finns nästan ingenting kvar. Det är med sorg i hjärtat jag säger det, för jag älskar friidrott, jag har tränat det sen jag var sex år. Men jag kommer inte att sluta helt, jag kan ju vara funktionär, och hjälpa till när jag hinner. Och komma och kolla på träningarna, om jag hinner någon gång. Jag kommer ju sakna alla så jättemycket. Men okej ett slut på det här då: Summa sumarum: Jag är för gamal helt enkelt.

Puss// Emma


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi får ha filmmaraton med bara den filmen en kväll, hahah! :D <3

2011-08-17 @ 23:41:42
URL: http://ingetbarajag.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0