Hur kan man tro på evig kärlek?

Jag är namnet som du skrivit på armen,

Jag är den som du lovat att älska.

ja, det kommer alltid vara vi två.

Inget kan bryta oss i sär.

För evigt är heligt,

och jag älskar dig lika så.

För jag är namnet på armen,

visst är det fortfarande så?

 

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort,

Jag vill se i dina ögon,

Vad det är du har gjort.

Du lovade att älska mig,

Så snälla ge mig två sekunder,

Innan du ger upp.

 

Visst kan du skratta åt mig,

Eller låtsas som ingenting.

Du kan driva med mig,

Strunta i mig.

Det gör mig ingenting.

 

Jag var namnet du skrev på armen,

Som du tagit bort.

Du kan säga vad du vill,

Men bara så du vet,

Jag vet allt om dig,

För du har varit min.

 

Ja, jag vet, inget kommer vara för evigt,

De har jag lärt mig nu.

Ingen kommer alltid älska mig,

Kärleken kommer att ta slut.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0