Söndag 5/9

Hallojs ♥
Jag borde egentligen gå och sova, men jag kunde inte låta bli att skriva ett inlägg.
Jag var på granny igår, och det var helt galet! Jag, Maria och Celine. Det var så kul!
Nu har jag jätteont i nacken för att jag dansade runt, och jag träffade en massa nytt folk. Jippie!
Kanske berättar med sen. Får se.

Men idag så har jag varit på ikea. Och Valbo köpcentrum. Jag köpte en nu bh, ett par jeans, och ett par tights. Men nu får jag inte köpa mera saker, innan nästa helg, för då ska jag till sthlm och shoppa. Så nu måste jag spara alla pengar tills dess.  Men det är iaf vad jag har gjort idag....
Jag tror jag lägger upp en låt som får avsluta.



 Calling out, jag giller texten i låten...

Puss&kram//


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0