Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...

Tacopaj, höstlov, mjukisbyxor, bra musik, förkyld, raggsockor, Håkan Hellströms ny album ( 2 steg från paradise) på spotify, ensam hemma, facebook, sjöutsikt, nyfixade glasögon, lockigt hår, träningsvärk i axlarna, glass, hörlurar, damsugare, gitarr, bokylla, massor av onödiga papper, kläder, massa udda strumpor, en saknad sommar, mysigt regn, vill äta hallon och har lypsyl i fickan. Allt detta tänkte jag på nyss. Nice va?  Och nu tänker jag på, jag ser dommen i dina ögon, massor av bas, duuuuu, uuuu, du kanske kommer förstå, Jag ser staden sjunka som titanic, en random person gillar min status på facebook,  det är fredag, svarta vatten, kallt gräs, vill fota, kamera, jag ser dommen i dina ögon, im still here, ulitmate-guitar, jag finns kvar,  Maja Westberg, Jessica Karlsson, Tora Holmberg, Paulina Westberg, Celine Nelsson, Amanda Furubom, Joanna kassitas, och alla andra sötisar, jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din... Det har jag också tänkt på alldeles nyss.  Och så här kan jag fortsätta i en evighet, helt ointeligent gentligen, men det är kul.



Puss & Kräm //

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0