Klotter på armen, random och skabb

HalÅdär köp blåbär! 
 
Imorgon, så har jag musikprov för alla som ville veta det.
Jag känner bara hur alla säger, intresseklubben antecknar med blyertspenna, och suckar. AHhah, ne, förhoppningsvis, så är det inte så.  Just för tillfället ser mitt hår helt random skabb ut, och jag har värdens fulaste t-shirt  på mig! -.-   Men iaf, så har jag varit duktig idag, och varit och tränat friidrott i två timmar, och jag fick veta att vi tjejer måste träna mycket mer än alla killar för att bli lika bra som dom! Det tycker jag är orättvist! Jag vill också få lite snygga muskler utan att träna ihjäl mig!

Aja, nu borde jag gå och plugga till musikprovet, för jag ska läsa om musikens fantastiska historia... BLÄ!  Jag gillar inte musikprov!



Men, puss&Kram//

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0