Med smak av hallonte på min tunga

Jag sitter och snackar med min söta och saknade Amanda på facebook, jag dricker te, och tänker att det är Lördag, och jag är hemma, och är trött. Tänker på att jag kanske ska bemöda mig att gå till köket, och göra halllonsaft, för mitt nyss så varma te har blivit iskallt. Jag tänker på att jag kanske ska vara hurtig imorgon bitti och gå upp och ta en joggingsväng, i den iskalla morgonen, ambitioner ska man ju ha! Men dess värre, så tror jag inte att jag orkar göra något av de.

Min älskade storasyster är på fest, min lillasyster är hemma hos min kära mor. Själv så sitter jag hemma hos pappa och skrotar, här sover alla och det är lugnagatan. Dess värre så tycker jag att det är lite tråkigt, och önskar att jag vore på fest, och få göra lite galna och busiga saker, men ne, det känns väldigt långt borta nu.  Jag har sömngrus i ögonen, men jag kan inte sova, så då hamnade jag framför datorn, eftersom jag den nu mera står inne på mitt rum. I vanliga fall skulle jag med glädje tagit en bok, och läst tills mina ögon föll ihop av sig själva, men jag har ingen bra bok, så nu kan jag inte göra det.

Jag känner att mina läppar är torra, jag letar efter mitt lypsyl, men kan inte hitta det. Men hittar tillslut ett, men det är typ som ett läppstipt, rött, och glittrigt, men ett lypsyl, så nu sitter jag här med rödglittrig mun, som luktar hallon, och med smak av hallonte på min tunga.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0