Åter igen, varför?

Jag måste ännu en gång ställa mig frågan varför? Ja, varför är nästan alla lärare så korkade så att dom planerar in att ha alla prov på en gång? Liksom, imorrn tyskaprov, måndag Noprov, tisdag musikprov, onsdag no prov.. HUR tror dom att man hinner med att plugga till alla, för inget av det är något som man kan som ett rinnande vatten. För mig är det obegripligt, och med tanke på att mina slutbetyg ska sättas i år, så kan man inte försöka att låtsas avar sjuk, så att man slipper göra provet.  Men, ne, det funkar inte så, ävenfast jag aldrig har gjort det, men det skulle kännas skönt att få slippa göra tyskaprovet imorrn, men nej, jag ska klara det!
Nu ska jag plugga ♥
 Puss&KRAM //


Kommentarer
Postat av: F R I D A ♥

Åååååååååååååååååååååh jag får DAMP!

2010-10-21 @ 20:46:24
URL: http://friggosniggo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0