Tada

Förlåt, förlåt för att jag är så dålig på att blogga! Men jag känner såhär, att den fucking skolan tar upp all min tid. Det är knappt att jag hinner med jobbet, träningen, kompisarna, och sen slappa också... Uch och fy, säger jag bara. Men lite kul har jag hunnit med, i onsdags var jag på Harry Potter premiären!!! Jag var där med mina underbara sötisar, Maria och Celine.  Det bvar jättemysigt, men på torsdagen var jag trött som, ja, jag vet inte vad... Vi kollade på den sena föreställningen, den som börja halv tolv (heheh). Men det var skojjsigt. Och i torsdags så var jag på stan och tog en fika med Amandis. Det var helt underbart. Det är skönt att frossa i kladdkaka med vispgrädde på Café vi tre ibland. 

Puss&kram//  

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0