Vikingagården

Hejhej!
Har vart på komfaläger och haft skoj! Var vid vikingagården vid rättvik. Fett mysigt men kallt, och vi sov i ett hus där det bara var +5 grader på morgonen,  och man såg typ ingenting för att det var så mörkt inne... Men det var mysigt i alla fall. Och bortsätt från att jag förs hela tiden och maten inte var så jätte god, så var allt toppen där! Det var ett fett bra ställe att slappna av på!  Ingen stress alls!  Och så en till nackdel var att hela stugan hela tiden var fylld med rök, så allt jag hade med mig dit luktar så sjukt mycket rök, och när jag kom hem så stank jag inpyrd rök, typ som en kedjerökare som röker minst ett paket om dagen, men jag röker som inte, som väl är, utan jag luktade av rök från brasorna som gjorde att det fanns nånon värme någon stans. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga alla saker som jag hade med mig i tvätten, och ställa mig själv i en varm dusch. Och det var så sjuk skönt! 

Och nu är jag så trött så att jag tror att jag kan somna med huvudet på tanjentbordet... 
Men imorrn får jag sova ut, för det fick jag inte i lördags eller idag, men jag har studiedag så då ska jag passa på att sova ut! 

Puss&Kram
//Emma 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0