Valborg

Hej alla glada!
Så sjukt kul på sista april!  Var med Amanda, Celine.
Var hemma hos mig till en början, käkade Pizza och delade på en Cider (4.5% Alkohol)
Tänkte bli fulla! 
Cyklade som idioter ner på stan för att få en sak av min kära syster. 
Väl där och vi hade fått det vi skulle ha så kom det en av polisens piketbussar... Allt folk i klumpen som Amanda, Celine och jag stod i flydde åt olika håll.. Vi måste sett ut som yra höns! 
Sen tog vi oss ut till kålgårn kollade läget där, Fett mycket poliser!
Fortsatte cyklandes upp på lugnet, och satte oss på en parkering och blandade sprit. Amanda satte sig och kissade bakom en lyktstolpe. En polisbil for förbi - vi fick panik! 
Vi drack upp en cider till... 
Cyklade till kålgårn igen, var där, snackade med lite folk, träffade min syster. 
Amandas cykel har fått punka, vi cyklar in till stan och ställer den där, sen åker vi till kålgårn igen... Jag skjutsar Amanda på min halv defekta cykel, med förlite luft i däcken och min pakethållare satt bara fast med en skuv (oops!) Hittade en tyst plats där vi ringde Amandas pappa...  Cyklade upp på lugnet, drack mer Cider, dansade, drack fanta med vodka, käkade godis, hjulade, kissade i nedförsbacke (inte smart) sms:ade, Skrattade, snackade, försökte stå på händer, sjöng, Kvart över ett släktes lampan där vi satt, det blev mörkt och Amanda trodde att cyklarna var personer och att någon var och spelade hockey. Vi cyklade hem till mig. Väl hemma, lite halvfulla satt vi på mitt rum och skålade i Coca cola vodka, käkade godis, Älskade världen, klagade på att vi inte hade någon pojkvänn, sov.  Jag tror jag kom ihåg allt... Det blev lite minnesluckor igår (not so good)


Vaknade igår så jävla illamående! Fy fan alltså, huvudvärk och illamående... Baksmälla.
Men det var det värt! Sedan var Celine och Amanda tatuerare och Amanda  fick en jättefin ängel på ryggen och sitt namn. Och jag fick väldigt många tatueringar (hehe) men nackdelen är att dom inte sitter fast för evigt...













Polisbilen vi flydde ifrån! (hehe)









Snygga tatueringar va!?

Pussis på er!
//Emma
  
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0