Wednesday, Birthday, Friday

Hallojs! Så har det varit midsommar igen då. Nu blir det bara mörkare.
Men det var en mysig fredag i varje fall. ♥
Och jag trängde in mig i en fölkdräckt som är så himla smal i midjan, så det känndes som om att jag gick omkring i en korsett, kunde knappt dansa smågrodorna runt midsommarstången, för att jag trodde att midjan skulle spricka. (HAhah)




Sara, mamma & Jag


Friggo & Robin







Misommarstången som jag var med och klädde res upp.  


Mamma fick hålla i svenskaflaggan



Jag, mamma & mormor dansar sunt midsommarstången

Saras snygga egopix ^^,





Mormor



Göran med den ''fina'' katten som vi vann på en lott.  



Vi käkar glass


Snyggt fotto va? Frida är fotograf!


Foto: Friggo


Foto: Friggo

Härlig dag i fredriksberg! Men vi åkte hem på kvällen, och då såg vi en bil med regirtreringsnummret WBF 567 typ, poch då kom Sara på den briljanta meningen, Wednesday, Birthday, Friday... haha♥




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0