Stockholm

Hej allt härligt folk!
Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har vart i stockholm och tävlat.
Jag kan ju inte säga att jag var särskillt pigg imorse när jag åkte till skolan... Jag har typ varit påväg att somna hela dagen, men det är det värt, efter en hel helg i stockholm!
Det var så sjukt kul att vara där, för det var så mycket härligt folk med, men jag tror dess värre att dom på hotellet som vi bodde på inte gillade oss särskillt mycker...  Undra vad det beror på?
Kanske är det för att vi sprang omkring i alla korridorer och knackade på alla dörrar, men jag ver inte... Det finns såkert andra anlednigar.
Men det skiter jag i, för det var så skoj, och dess utom gick det bra både i höjden och på 60 för mig.
Jag persade i båda, i höjden hoppade jag 1.54 och kom på delad tredje plas med Hanna Janson, och på 60m spang jag på 8.89 och det är faktiskt bra för att vara mig.
Så just nu är jag värsta pepp på massor av saker, typ som att springa göteborgsvarvet. Dom har kommit ut med en ny klass på 5,1km för bara 13-17 år... Så den tror jag faktiskt att jag vill springa.


Och på tal om göteborgsvarvet, så måste jag bara lägga in denna bild av mig från förra årets göteborgsvarv!

Men nu ska jag sova, så nattinatti och kramizar till er alla /

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0