Död åt...


Jag stör mig så sjukt mycket på min språklärare! Hon är en så sjukt jobbig person, som över huvudtaget inte kan lära ut. Bara för att hon är ett jävla språkgeni, så betyder inte det att alla är det.
Visst, hon är duktig på språk, men hon kan defenitivt inte lära ut! Liksom hon ger oss glosor utan sammanhang, och utan förklaring till vad orden betyder, och hon bryr sig inte oom att barätta i vilken form dom står (grundform osv...) Hon tror dess utom att man kan lära sig ett kapitel på 4 sidor på typ en vecka, och dess utom komma ihåg det! Och utan repetioner... Och hon vägrar att lyssna om man ger henne kritik, eller om man ger henne förslag på saker hon kan göra annorlunda. Och detta gör mig så trött,f ör jag vill liksom inte behöva sänka mitt betyg i tyska bara för att det är en dålig lärare!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0