Akta på er småglin, för här kommer jag

Hallojs alla glada människor!
Alltså Just nu känner jag mig sjukt glad... (Fast det är nog för att jag just har kört ett två timmars friidrottspass.)
Men i alla fall, jag är sjukt glad! Och det känns så bra, för nu är jag ganska trött i benen för jag körde fyra 80 meters lopp, i 95% fart. Och det var sjukt kul, och man har en sådan power när man springer, för alla snåglin flyr undan banorna, och typ ställer sig och glor på en. Och om man kommer springande och dom är mitt i banan och man skriker typ "AKTA BANAN!" så flyr dom som yra höns från banan. Och det är sjukt roligt att se, för då känner man sig så stor. Liksom akta på er småglin, för här kommer jag.

Kramizar/ 


Kommentarer
Postat av: IDA ANDERSEN

haahahaa, det är bra Emma ;-D

2010-02-14 @ 17:34:54
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0