Tanka solbatterierna

Hej alla snälla personer!
Söndag idag, det känns inte direkt toppen...  Jag är så ofantligt trött, jag skulle kunna sova i en vecka och inte vakna en enda gång! Just så känns det,  och motivationen till att göra något är på botten. Jag måste plugga, men orkar inte, jag typ bara sitter och läser Twilight, andra gången jag läser alla böckerna nu! Det är som om jag är i en bubbla, dit ingen når, jag gör det jag måste men inte mer...
Och just nu satsar jag på att hinna göra klart mitt bildspel till engelskan imorrn... Och jag känner att det inte går så bra. I nödfall om jag inte hinner klart, så får jag väl köra på min nödlösning - jag glömde att spara bildspelet på pingpong. (hehe)
Men en glad bra sak idag är att solen lyste! Jag behövde verkligen tanka solbatterierna!  Så jag fotade lite när jag verkligen inte orkade cykla mer när jag var ute och delade ut reklam. Så jag ställde mig mitt på cykelvägen och knäppte lite kort på det jag såg... Men dom är inte redigerade, och bara tagna med min min mobil, så skärpan är inte så jätte bara...




Kramizar/ Emma<3

Kommentarer
Postat av: =)

Lillaasyrran

April 1, 2009 6:08 PM

Den är så vacker! Jag vill bara läsa den om och om igen! Den beskriver precis allt som ingen ser...



http://www.diktkonst.se/Dikter_om_229_ngest/page_1/Tiden_L_228_ker_Inga_S_r.html



läste den inför svenskan och hittade ditt namn där =)

ha de bra =)



2010-02-12 @ 10:05:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0