Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag alla älskade personer! 
Igår var jag på komfaträff hela dagen, och det var verkligen jätte skoj!
Jag trodde inte att det skulle bli så roligt, men, jag hade fel. Det var jätte kul. Så idag var jag på Gudstjänst i kristine kyrka, och jag sjöng hallelujah med några till och snackade om olycklig kärlek...  Och det gick bra, jag svimmade inte! Och det var ju huvudsaken.  Så nu längtar jag redan till nästa träff! Jag vet att det låter konstigt, men så är det.

För övrigt så tycker jag att alla hjärtans dag har blivit till lite för mycket...  Det är liksom alla hjärtans dag överallt, i varenda butik, och hjärtan och lullull. Ingen tänker på den olyckliga kärleken, inte för att dom ska skylta med olycklig kärlek, men jag tycker att det har blivit lite väl uppmärksammat. Nog för att jag skriver "glad alla hjärtans dag" som överskrift till detta, men det är bara för att jag önskar er alla en bra dag. Och jag är inte emot alla hjärtans dag, utan det är bara att jag tycker att det har blivit lite för mycket.

Krami/ Emma<3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0