Norrköping!

Jag är så nervös så jag tror att jag kan dö!
Alltså jag ska med och tävla i IUSM!  Fatta vad coolt alltså!  Jag har kvalat in så att jag får vara med och hoppa höjd, och det är jävligt bra för att vara mig...
Men jag har ju mina tävlingsnerver, för eftersom jag egentligen inte gillar att tävla så blir jag ju ännu mera nervös. Och jag  vet inte alls hur det här ska sluta, men jag får ta det med en nypa salt, går det bra, så går det bra,  jag kan inte göra så mycket mer än att göra mitt bästa.  Och ovasätt hur det går, så tycker jag att det ska bli kul att följa med.

Höjningsschemat på söndag: F15 Höjd 145-151-155-159-162-165 +2cm!
Jag satsar på att ta 159, men vi får se hur det går, men om jag fixar det så är det nytt PB med 5cm! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0