Träning

Nu har jag varit ute och joggat! Det är så härligt, och det är inte 25 minus ute...
Så jag joggade bara i underställströja och t-shirt. Utan att frysa ihjäl, och det är helt fantastiskt, och mina knän höll! Jag bara tejpade dem, med min älskade tejp! Utan den skulle jag alldrig kunn träna!
Men nu är jag så lycklig och harmonisk med tillvaron, jag her sprungit 7km, och duchat, och nu ska jag sätta mig och läsa min sjukt bra bok... Nja, nästan lika bra som vingklippt ängel av Berny Pålsson men inget slår den!
Alla måste läsa den, jag har läst den två gånger, men den är fortfarande lika bra!

Men nu läser jag Men helst av allt vill jag hångla med nån av Linda skugge.

Men mest av allt vill jag hångla med nån : Linda Skugges dagbok 91-93



Vingklippt ängel

Pussis&kramiz
/Emma

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0