Torsdag

Härlig dag idag! Efter skolan gick jag ner på stan och träffade Celine och Amanda på stan, det var så sjukt mysigt!
Jag har verkligen saknat mina änglar! Mina söta darlings!<3
Vi satt och snackade om våra planer inför valborg och allt och ingenting på Caf'e vi 3 i tre timmar typ...
Så mysigt, jag ångrar verkligen inte att jag skippade träningen idag, det var fett mycket mysigare att sitta och snacka skit och tjocka mig med kladdkaka med grädde!

Och imorrn blir det också mysigt! Jag ska på "kalas" hos Ida, och alla sötisar ska dit! Så det kommer bli jätte mysigt och vi ska kolla på skräckisar, och jag kommer vara så rädd så jag kommer typ få panik! Men förhoppnings vis så kommer någon vänlig själ sitta och hålla mig i hand...
Alltså tänk lilla sötis Ida byxmyndig!

Aja, nu ska jag gå och käka yoghurt! Jag älskar yoghurt!

KRAM/
Emma

Kommentarer
Postat av: amanda:)

Det var verkligen jätte mysigt :) <3

2010-04-16 @ 17:44:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0