Söndag

Hej på er sötisar!
Idag har jag var barnvakt hela dagen... Till mina hatade småsyskon Alva och Amanda.
Men dom var förvänansvärt snälla idag, fast det var kanske för att jag tvingade dem att vara ute hela dagen.(hehe) Så jag kunde lungt sitta och sola, i det otroligt vackra vårvädret! Jag kunde liksom sitta och sola magen! Det har jag längtat efter hela vintern, för jag vägrar att sola på solarium.
Men hur som helst så jag blev 300kr rikare på att sitta barnvakt, så det är inte fy skam. 

Och imorrgon börjar skolan igen, efter ett härligt, men dock kort påsklov... 
Men nu är jag i varje fall relativt utvilad, så nu är det bara att tugga igång med skolarbetet igen!

Ha de bäst allihopa!
/Emma


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0