Som att bli... (och totalt lycklig)... Aja nästan.

Åååå, jag har haft en så underbart bara dag idag!
Sov till halv elva, och jag kände att jag verkligen behövde det!  Så nu är jag nästan utvilad, men bara nästan.
Så satt jag och sorterade min hatade reklam i typ tre timmar, men det är det värt i längden, för jag får ju ganska bra lön för det skitjobbet jag gör... Ne, nu ska jag inte vara sån, heja SDR! utan dom skulle jag inte ha något jobb alls. Men sen så tarvade jag iväg med en överfull reklamkärra för att sprida glädje och dela ut reklam. Och ja, alla tanter blir jätteglada och det var ju vackert väder! Så jag hoppas på att jag har kunnat bli lite solbränd... 
Och sen när jag gick hem, så tyckte jag att det var så mycket sommar, så jag tog av mig skorna och gick barfota! Och det gick verkligen sommarkänslor genom hela kroppen. Men nackdelen var att alla som gick förbi mig tittade på mig som om jag var korkad och lite snurrig i skallen... Men aja, jag bryr mig inte, jag var ju lycklig just då!
Men jag kan ju inte skryta med att jag kände mig så vacker där jag gick, med det gör inget det heller...

Fotot är från förra sommaren när jag var på husvagnssemäster i varberg...
Jag ska troligtvis dit i år igen, men jag får se hur jag gör...

Puss&Kram/
Emma

Kommentarer
Postat av: Maja :)

Söt som socker !!

2010-04-26 @ 21:41:20
URL: http://majaawestberg.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0