Ida

Hellous, ett snabbt inlägg nu bara, för jag måste bestämma vilka kläder jag ska ha på mig på konfrimationen imorrn, för jag ska slagga över hos Ida, och då måste jag ha med mig alla grejor som jag ska ha på konfrimationen till henne... Men aja, det är inte så komplicerat, jag tror jag kör på svarta jeans och någon baraig tröja... 
Ska till Ida klockan 8 och kolla på skräkkisar med mina fellows, och fira Ida, för hon hr fyllt 15... Jag vill också vara 15, men jag måste vänta ända tills hösten! Så orättvist!
Men aja, Puss på er!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det glädjer mig att höra :)

Så sant som det är sagt. Det är ju liksom ingenting man kan påverka. Med mig är det helt okej :)

2010-04-18 @ 09:34:22
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0