Fredag, Lördag, Söndag

Life is not always as I want it to be, but sometimes it is exactly as I want.

Alltså, det var fett mysigt hos Ida i fredags! Aja, mysigt kanske inte är rätt ord, eller jo delvis, men  det var fett läskigt!  Vi kollade ju på skräckfilmer, och jag hade panik precis som jag förutsåg... Men Hampus var jätte gullig och höll mig i handen hela tiden... Och han var lika feg som jag och blundade mer än halva filmen. För jag är verkligen jätterädd när jag ser på skräckfilmer! Det spelar typ ingen roll vad det är för sorts skräckfilm, jag är sjukt rädd ändå! Men i varje fall så slaggade alla över hos Ida ( Jag, Joanna, Maria oh Hampus) Och så vaknade vi klockan sju, och jag somnade typ halv tre... Men i varje fall, oavsätt hur mycket jag sov så, åtta tog jag bussen hem,  för att sedan gå på konfrimation hela lördagen. Från tio till fem, och jag halvsov mig igenom hela dagen... Och den började med att jag fick att gråtanfall nät vi var och gick igenom hur man kremerade döda männisor, när vi var på besök på krematoriet. Jag fick bara en massa jobbiga minnen, för en väldigt nära person till mig dog i cancer för några år sedan...   Men resten av dagen var jättemysig, och vi lekte massor av roliga lekar, och jag gillar verkligen min konfagrupp... Och vi borde döpa om gruppen från Friluftsgruppen till friluftsgrppen som helst vill vara inne... För ingen vill vara ute egentilgen... Men Jag saknar redan Hanna Fransman, och Erika Bonde från gruppen! Nu får vi inte ses förens om en månad igen....
Men jag träffade dom idag, på gudstjänsten. Den var också mysig, och rolig för att vi friluftskonfrimader fick vara med och sjunga... Men jag tror att musikkonfrmaderna HATAR oss, för att vi kommer och tar i för kung och fosterland när vi sjunger, och typ överröstar musikisarna, fast vi kan låtarna lite halvbra, och bara har repeterat dom en enda gång.... Hehe!
Aja, Pussis på er! Nu ska jag gå och sova, för det är ju skola imorrn...
/Emma




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0